Veelgestelde vragen

Hoe kan ik een rit reserveren?

U kunt de aanvraagformulier gebruiken, een email sturen of telefonisch contact opnemen. Dit kan ook via Whatsapp. Ons telefoonnummer is 06-345 213 78

Email: info@taxianton.nl of taxianton@hotmail.com

 

Wanneer zijn jullie bereikbaar?

U kunt ons telefonisch bereiken van 9.00u 's ochtends tot 01.00u 's nachts. U kunt te allen tijde een email sturen.

 

Hoe kan ik betalen?

U kunt contant, per pin (contactloos) of per credit card betalen.

 

Kan ik een betalingsbewijs krijgen?

Jazeker. De taxi is uitgerust met een printer waar alle gegevens van de rit kunnen worden  uitgeprint aan het einde van de rit.

 

Kan ik een (hulp)hond meenemen in de taxi?

Ja dit is toegestaan.

 

Ik ben slechtziend. Hoe weet ik dat jullie voor de deur staan?

U wordt ongeveer 5 minuten vantevoren gebeld dat we er bijna zijn. Daarna zullen we  aanbellen en u verder begeleiden.

 

Ik ben waarschijnlijk een voorwerp verloren/vergeten in de taxi. Wat nu?

Neemt u z.s.m. contact met ons op dan kunnen we de chauffeur vragen om het voorwerp te bewaren. Daarna bespreken wij met u hoe dit verder af te handelen.

 

Ik heb een fysieke beperking en heb moeite om in te stappen. Kunnen jullie helpen?

Jazeker. De chauffeur heeft een opstapje die u kunt gebruiken om makkelijk in te stappen. Wij helpen u graag.

 

Wij willen onderweg nog personen ophalen. Kan dat?

Ja dat kan. Geeft u dat vóór aanvang van de rit, liefst bij het boeken, duidelijk aan.